Ahad, Februari 21, 2010

Testimoni

Ida , Yatie dan Azian telah memberi respon pada saya. semua respon melegakan hati saya.

Yatie(16.2.201011.30 am): .....sedap.

Ida(16.2.2010, 3.54 pm): ...cantik..tunang saya kata sedap kek tu...

Azian(17.2.2010, 10.55 am): .....bfc tu sedapnya. CMC tu tak potong lagi sbb sume org sayang nak potong.....

Sebenarnya, hari yang sama Azian terima kek, saya ada tanya khabar kek yang diterima. Saya bertanya sebab saya risau , sekarang cuaca panas terik, dan saya jangkakan Azian akak balik rumah tengahari sebab hari Jumaat. Azian kata, bunga utk cmc dah roboh sebab kereta panas(guna aircond). Saya sedeh, Azian laaagi sedeh. Ghalat bebenor. Namun rasa kek tetap tak berubah, alhamdulillah.

Apa apa pun semua dari Allah jua kan........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan