Rabu, Oktober 26, 2011

Russian Black n White

Hari ni juga saya sempat mencuba buat kek Russian Black n White.

Mengapa rajin sangat hari ni?
Sebab nak bagi anak makan. Muna pun ada... jadi berhempas pulas membuatnya sebelum hantar Muna balik Pekan

Hasil rupa tak lawo sebab ada masalah teknikal hi hi hi topping ganache la...apa lagi. Ni masalah besar saya, selalu topping kek tak lawo......

Tapiiii.......rasa dia.....boom ka ba booommmmmm......nyum nyum nyum

Dua dua kek ni RVC dan RBW, saya kena berlatih banyak kali sehingga kawan-kawan yakin nak beli, baru saya jadikan produk baru saya.

Moga Allah makbulkan doa saya.........




Ada bahagian yang cedera tu sebab ada kemalangaan kecil berlaku tadi ha ha ha

2 ulasan:

  1. salam kak,
    saya pun nak belajar/berlatih menyalut..tapi lum sempat lg..tgok kawan2 punyer suma lawa2 belaka

    BalasPadam
  2. tu lah pasal. Akak ni memang bab frosting kek memang fail betul. Frust tapi alahamdulillaah sahabat masih menaruh kepercayaan. Semuaa tu rezeki dari Allah. kemahiran ni pun rezeki dari Allah. MOga satu hari nanti Kita dapat memahat kemahiran ini ya Faiz.

    BalasPadam