Rabu, April 22, 2009

Kek Hutan Hitam

Ini untuk Aimi, saya copy dr blog Aimi sebab ari tu tak sempat ambil gambar.

Ini untuk Salina. Saya buat date dengan dia di depan sekolah rendah di Felda Pancing
Ini untuk fara. Kami berjumpa dengan tergesa-gesanya di Depan Klinik Sulaiman Kuantan.




Kek-kek ini saya buat khas untuk Aimi TJ, Salina(inasaly) Penang dan Fara UiTM Kuantan.

Aimi ni sebab dia selalu kata dia tak pandai buat black forest cake jadi saya buatkan dia satu untuk memberi motivasi agar dia ada semangat nak buat. Dah makan dapatlah gambaran macam mana nak buat, kan Aimi. Macamlah akak buat tu betul ......

Salina pulak, Allah susun dia akan berada di Kuantan semasa saya mengekor Ustaz ke Kuantan. Jadi disebabkan susah nak jumpa, almaklumlah jauh...saya buatkan satu untuk Salina, tanda kenangan.

Dan Fara pulak, tanda terima kasih saya padanya sebab sentiasa menolong saya jika saya berada di Kuantan.

Saya gembira kerana mereka suka dengan rasa kek saya itu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan