Isnin, Jun 28, 2010

Jualan Amal Q Faqeh

Pada 18.6.2010, sahanat saya dari Q Faqeh telah menganjurkan satu program tentang Gaza dan halal haram dalam perspektif Islam.

Aziah meminta saya membuka satu gerai, yang sudah tentu ada CMC.

Sebenarnya saya ingin membuat beberapa jenis produk seperti kek oren, kek pelangi dan beberapa jenis coklat saya kesuntukan masa sebab saya tapi tiada di Temerloh hinggalah Khamis 17.6.2010 9.30 malam.

Disebabkan masa itu saya berada di KL(runah adik), saya meminta adik buat beberapa jenis coklat untuk saya jual di gerai tersebut api tak jadi bawa sebab dapat berita dah ada sahabat lain yang buat. Bukan tak mau saingan tapi program ni bukan besar sangat, jadi tak perlu ada 2 gerai yang jual benda yang sama.

Kini Q Faqeh telah mula beroperasi di Taman Bukit Semantan(Tapak lama Maahad Tahfiz Faqeh). Jika ada yang inigin menempah produk saya MELALUI Q Faqeh, 15% daripada jualan akan diberikan kepada Q Faqeh yang juga akan di salurkan ke Maahad Tahfz Faqeh

Jom layan gambar-gambar yang sempat anak gadis saya ambil.

Produk Q Faqeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan