Isnin, Julai 19, 2010

Tempahan Biskut FA dibuka sekarang

Biskut Famous Ámi

Dengan rasminya tempahan untuk Biskut Famous Ámi dibuka sekarang.

Anda boleh menempah melalui sms atau menalifon saya terus melalui talian

019-9314365
atau
019-9319256

Untuk pengetahuan semua, saya menggunakan pure butter bukan spread butter (butter cup) atau margerin kecuali ada permintaan khas, mungkin akan saya pertimbangkan.

Jangan tanya berapa biji atau berapa berat biskut sebab saya tidak menjual dengan ukuran ini. Saya akan isi biskut dalam bekasnya hingga PENUH. Namun biasanya ia akan melebihi 40 keping, insyaAllah.

Ada juga yang bertanya Biskut Coklat Harta Karun. Sebenarnya saya tidak bercadang buat biskut ini sebagai produk jualan kerana ia agak rumit untuk menyiapkannya. Tapi jika berkesempatan, akan saya buat. Jadi jika anda juga berminat untuk merasai biskut ini, beritahu saya. Mana tahu Allah memudahkan pekerjaan saya ini......


Biskut Coklat Harta Karun


Anda boleh menempah untuk sambutan raya, juga untuk selepas raya. Untuk sebelum Ramadhan juga boleh tapi beritau lah awal ye.

Untuk sambutan raya , biskut akan dihantar kepada anda pada minggu akhir Ramadhan iaitu 6.9.2010( hari Isnin).

Namun jika anda mahu lebih awal (terutama cikgu) dari tarikh yang diberi, boleh sahaja beritahu tarikh yang anda kehendaki.
Hmmmmm...........ada berminat untuk jadi ejen saya, sila hubungi saya untuk kita berbincang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan