Selasa, November 30, 2010

Kek Cawan untuk Majlis perkahwinan abang

Set kek cawan ini ditempah oleh Norli dari Taman Setia Jasa. Norli ni baru je melangsungkan perkahwinan dengan Izamil pada bulan lepas. masa tu pun dia tempah 2 set kek cawan dari saya.

Masa nak tempah Norli kata, abang dia tak sempat rasa, jadi dia nak order lagi. Saya ni benar-benar tak menyangka ada majlis perkahwinan abang dia(ni pun emak mertua Norly beritau).

Masa nak menghias kek ni, saya tak ada idea langsung tapi tak lah tension sangat sebab membayangkan kek-kek cawan ni untuk majlis biasa-biasa aje. Seperti biasa saya memang tak pernah berpuashati dengan hasil seni tangan saya ni he he he. Dengar pulak untuk majlis perkahwinan, laaaagi lah menambah risau.

Alhamdulillah Norly suka masa menerima set ni dari mak mertua dia. (saya tak jumpa pun Norli sebab dia ada hal).

NORLY terima kasih ye. Jangan serik order dengan akak ye. Boleh kita berjumpa. Entah-entah sebelum ni kita pernah berselisih bahu tapi tak kenal......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan