Jumaat, Jun 24, 2011

Tempahan Biskut Famous Ami kini di buka

Dengan ini secara rasminya, tempahan biskut famous Ami untuk Hari Raya Aidil Fitri 2011 kini dibuka. Tarikh tutup adalah pada 31 Julai 2011.

Sampel biskut saya tak buat ye........Memandangkan itu sahaja biskut yang saya jual, saya pasti ramai yang tahu apa rasanya kan........

Cepat buat tempahan anda, keluaran saya adalah terhad memandang saya seorang yang membuatnya(tak berani nak menggaji orang lain membuatnya). Jangan hingga anda terlepas peluang untuk merasai kesedapan biskut Famous Ami ini he he he. ..........

Namun dengan rasa berat hati saya terpaksa menaikkan sedikit harga pada tahun diatas kenaikan kos bahan asas, yang pastinya saya mengguna pure butter(mentega tulin) bukan spread butter(mentega lepa). InsyaAllah saya akan mengguna mentega brand SCS

Harga dulu-dulu: RM23
Harga 2011:RM25

Sesiapa rasa-rasa nak buat sendiri(highly recommended), sila rujuk sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan