Ahad, November 22, 2009

CMCC Upin Ipin


Hah pertama kali dapat tempahan edible imej ni. Ini pun Aimi pass kat saya sebab tempahan dia dah full .

Mula-mula, ketaq juga nak terima tapi ini saya anggap satu lagi tarbiyyah dari Allah untuk saya menambah kemahiran. Biasanya, kalau saya mula sesuatu yang baru, akan ada ikutannya sebagai latihtubi yang Allah berikan pada saya melalui saudara-saudara yang baru saya kenali.
Syukur saya pada Allah atas tarbiyyah ini. Namun hati saya tetap tak lepas dari ketakutan dan kerisauan.

Banyak kali saya mengganggu cikgu saya Zati di Pekan dan Aimi yang dah terror sangat tuh untuk mempelajari tentang edible imej ni. Terima kasih bebanyak pada kedua orang ini.

Dan tak lupa juga terima kasih pada Oni yang menaruh sepenuh kepercayaan pada saya walaupun tahu saya ni cetek pengalaman.

Set CMCC ini di serah pada 20.1.2009(malam), Oni sekeluarga on the way ke Keratung 7. Semalam (21.11.2009) tiba-tiba teringat CMCC ni. Risau balik, elok ke tidak masa sampai Keratung . Saya pun hantar SMS pada Oni tanya khabar CMCC aje he he he.

Jawab Oni:
"...rosak la kak......"

Berderau darah saya.......teruskan bacaan sms Oni dulu...

"...rosak sbb Danish tekan. Kami tak sedar dia dah pegang..tp tak rosak seme, dlm 3 biji....."

huh takut rosak atas kesilapan saya dari kurangnya pengalaman saya. Sebenarnya Danish yang comel tu dah geram dengan Upin Ipin dari mula dia sedar CMCC tu ada Upin Ipin kesayangannya. Agaknya sepanjang dalam perjalanan balik kampung mata dia tak lepas dari CMCC tu sambil berkata dalam hati "bila lah aku dapat pegang Upin Ipin nih".

Kesimpulannya saya lulus dalam ujian pertama ini walau pun tak cemerlang. Tunggu Oni beri markah betul ha ha ha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan