Khamis, November 26, 2009

Laporan projek Aidil Adhha

Alhamdulillah masuk waktu Zohor, semua tempahan beres. Saya rasa lega dan syukur sangat kerana Allah telah memeberi kekuatan, ruang dan peluang untuk saya melunasi hajat saudara-saudara saya,

Hanya DIA yang tahu setakat mana stamina saya. Malam tadi, saya dah larat sungguh nak menyiapkan kerja yang sepatutnya saya siapkan semalam. Jadi saya pegang remote control, minta anak-anak buat yang mereka boleh dan mahu buat sebagai membantu saya. Ustaz senyum aje bila saya guna remote ni. Baring kat tilam dalam bilik saya sambil panggil seorang demi seorang, arahkan buat itu dan ini, selesai, baru saya bangun dengan sedikit kudrat yang berbaki dan naik tilam semula pada pukul 1.40 pagi.

Pagi ni sambung tugas menyiapkan tempahan yang lain pula dengan harapan Allah memberi saya kekuatan untuk menyiapkan apa yang patut.

Bukanlah banyak sangat tempahan pun cuma bila kita buat sorang, jadi berat kerja tu. Ustaz tak dapat nak tolong, dia balik lewat petang.

Lepas ni dengan izin Allah akan saya masukkan laporan-laporan tempahan ini ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan