Isnin, Mei 24, 2010

CMCC dengan kuntuman rose BC

Petang jumaat 21.5.2010, saya menyerahkan tempahan Zana 2 set 16 biji CMCC.

Kerisauan saya agak tinggi memandang cuaca panas yang agak melampau.

Saya mahu, tempahan yang dibuat sampai ketangan yang berhak dalam keadaan baik. Saya akan rasa bersalah jika sebaliknya berlaku seperti apa yang terjadi pada CMC7R untuk Azymawaty tempohari.

Sehingga entri ini di tulis, Zana tak melaporkan apa-apa yang merisaukan saya. Doa saya agar semua berjalan dengan baik di sana.

Zana tempah 2 set. Satu untuk makan-makan bersama keluarga dan satu untuk dihadiahkan pada sahabatnya. Zana mohon ada kuntuman ros di atas setiap CC. Untuk itu caj tambahan di kenakan.

Jom tengok apa yang saya hasilkan.......

Untuk balasan hantaran



Untuk makan-makan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan