Isnin, Mei 03, 2010

Kek Buah Kukus dan CMCR untuk Azian UiTM

Assalamualaikum semua. lama saya tak update blog ni ye. Ada masalah gangguan sikit. Dah berapa kali buka nak update tapi duuuk melengung depan columm catatan baru, tak taip taip menda pun. Akhirnya tutup komputer.

Hari ni pun sibuk juga tapi ada semangat sikit nak update, jadi, layannnn...


Kali ni nak cerita sikit tentang kek buah kukus ni. Kawan ustaz diUiTM Jengka menempah kek ni untuk dibawa balik Johor. Azian dah pun mendengar cerita ustazah NorHafizah tentang kek ni jadi Azian nak cuba pulak. saya pun terangkan bahawa kek ni agak mahal sebab kos dan catra nakbuat ni agak susah.



Kek di letak dalam keadaan betul.Agak buruk. kata orang,kek kukus memang gitu.tapi saya agak tak puas hati.nak cari juga jalan biar jadi lawa sikit.

Kek diletak dalam keadaan terbalik, kata orang nampaklawa sikit. Tapi saya tak berani sebab nanti orang kata saya nak tipu,nak tutup rupa kek yang buruk







Azian juga menempah 4 biji CMCR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan