Jumaat, Mac 05, 2010

Satu percubaan







Sha SMV Puteri menempah kek sempena majlis harijadi anaknya Nisa'.

Saya nak cuba guna templat yang saya beli(lama dah belinya)

Susah juga nak buat. Sapu coklat putih untuk effect tulisan pada templat. Tunggu lamaaaaa baru boleh letak coklat kat atas pulak.Buat, ikut sedap rasa je.

Kesimpulan, saya tak puas hati langsung dengan hasil akhirnya. Namun ini satu pengalaman baru buat saya.

Pi majlis ni, amboiiii Sha siap buat pengumuman, kek tu saya yang buat. Seronoknya hari tu sebab dapat jumpai ramai guru Puteri. Lama dah tereingin nak jumpa mereka, borak-borak,
tapiiiiii.......kami memahami sebab kami tak dapat bebas berjumpa seperti dulu. aik macam cita rahsia pulak ye. Ada lah sebabnya ...........

Walau saya tak dapat jumpa rakan-rakan saya selalu, namun jauuuuuh disudut hati saya, kalian semua tetap dihati saya selalu. Moga Allah memberkati persaudaraan kami ini atas dasar keikhlasan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan