Selasa, April 06, 2010

CMC dan CMCC untuk Zura SK Bandar Jengka

Semalam 5.4.2010, saya rasa tak sihat tapi tempahan Zura kena buat jugak.

Malam lepas isya' baru siap,pas tu terus siap-siap masuk bilik nak tidur. Tak tangkaap gambar pun, tak de mood sebab rasa tak sihat sangat. InsyaAllah esok kot boleh ambil gambar dia.

Maka pagi tadi, suruh lah depa ni posing sat sebelum ustaz bawa pi.












Saya cukup tak puas hati dengan hasil tangan saya ini. Cukup cukup tak puas hati. Maafkan akak Zura. Rasa macam ini lah penamat dunia bakeri saya uuuuuwaaaaaah.
Hari ini, saya rasa keadaan saya bertambah tak baik. Rasa malasnya semua ada. Badan rasa serba tak kena. Agak tengahari sikit saya cuba nak tidur, nak zohor baru berjaya terlelap, tidur-tidur ayam.
Harap-harap esok boleh buat roti lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan