Sabtu, April 17, 2010

Happy Belated Birthday to Hasni PUTERI




Ini pula tempahan kedua yang saya siapkan pada 15.4.2010. Kek span untuk Hasni. sebenarnya kena tulis Happy Birthday to me he he he

Hasni nak Kek span aje tapi saya pandai-pandai buh perasa strawberry. Tak sedap pulak plain aje kan. Ni aje yang mampu saya buat sebab saya memang tak kreatif langsung.

Teringin sangat nak buat hiasan lain,bunga lain. jadi sekarang kena kumpul duit banyak-banyak untukpi melanjutkan pelajaran membuat hiasan kek.
OK Hasni, maaf jika ada yang kurang memuaskan hati Hasni dan terima kasih kerana masih berkeyakinan pada akak.

Masa hantar kek ni di kantin SMV Puteri,jumpa lah kawan lama kat situ, Kang Ah
Kiat.Seronoknya tapi tak leh cerita lama sebab Ustaz ada dalam kereta,saya mengekor ustaz pi kerja setiap hari Jumaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan