Selasa, Ogos 10, 2010

CMCR Edisi Ramadhan

Hai orang-orang kampungggggg, (teringat cerita zaman dolu..he he he)

Sepanjang bulan ramadhan ini seperti biasa saya akan menjual CMCR edisi khas ramadhan yang biasanya akan saya jual dengan harga RM12. Untuk Ramadhan, saya jual dengan harga RM10 sahaja.

Jika anda berminat, bolehlah membuat tempahan seawal 2 hari. Biasanya saya akan buat pada hari Khamis untuk dihantar/dijual pada hari Jumaat ke UiTM.

Sekarang ni setiap hari Jumaat saya WAJIB ikut Ustaz pi kerja sambil nak jenguk anak-anak. Ustaz tak bagi saya nak ikut jugak. Jadi untuk tempahan di Jengka, boleh saya menghantarnya pada pagi itu.


Untuk di Temerloh, saya akan hantar pada petang Khamis atau ikut masa yang sesuai. Sabtu Ahad pun boleh jika kami tak kemana-mana.

Istimewa, jika anda menempah 10 biji in one receipt, anda akan dikurniakan sesuatu yang membuat anda tersenyum.......Nak tahu? Hubungi saya segera ye......







SELAMAT BERPUASA SEMUA. SEMUGA KITA DAPAT MEMBORONG JUALAN MURAH BULAN RAMADHAN KURNIAAN ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan