Ahad, Disember 27, 2009

CMC untuk perkahwinan dan balasan hantaran

Ini CMC 9" yang dijadikan sebagai balasan hantaran. Sekalai pandang, macam mahkota pulak kan

Ini pula CMC 10" untuk makan bersama keluarga yang telah sama-sama berpenat lelah menjayakan majlis Nurul

Sempena hari bahagia dan bersejarahnya, Nurul dari Jengka 19, menempah 2 biji CMC saiz 10" (untuk makan di rumah) dan 9"(untuk balasan hantaran).

Nurul memberi design yang dia berkenan, rasanya dari blog Aimi. Maka saya ikut semampu mungkin. Namun saya akui kelemahan saya dan saya memang rasa hasilnya belum dapat memuaskan hati saya. Tak kemas sana sini.

Pada Nurul, terima kasih bebanyak kerana menaruh kepercayaan pada akak untuk meraikan hari penting buat Nurul ini. Jika ada yang tidak berkenan di hati Nurul, akak mohon jutan maaf ye. Sila beritahu akak jika ada apa-apa yang perlu akak perbaiki di masa akan datang.

Sehari selepas kenduri Nurul, saya ada bertanya pada Nurul mengenai hiasan kek, elok ke hingga ke akhir majlis?

Nurul jawab, antaranya, "..........kek tu sedap, saya dapat makan sikit je. ramai yang 2,3 kali nak tambah. Cuma ada yang senget2 sikit..........."

Yang saya boldkan tu yang saya nak tau sangat, untuk saya perbaiki nanti. Sori lah Nurul ye. Dah lah dapat makan sikit je. tak pe nanti kalau teringin nak kek coklat, telefon aje la ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan