Selasa, Disember 01, 2009

Khas untuk Pak Usu Nasr dan Lina Mentel

Geram ni geram ni geram ni.....

Dah lama merengek tuntut kek ni. Sape ke lagi. anak bungsu saya la tu. Pas tu Lina Mentel pun ungkit dia punya birthday tak de sebab dalam bulan ramadhan.

Adus adus....saya dan ustaz memang tak mau majlis menyambut ulangtahun kelahiran ini di jadikan tradisi dalam keluarga kami (tentu ramai yang tak bersetuju kan ....)

Benda ni semua bermula bila saya mula belajar menghias kek. Nak berlatih buat di rumah tentang kemahiran yang dipelajari dan selalu terkena pada tarikh lahir salah seorang ahli keluarga ini. Maka bila orang lain dapat, yang lain pun menuntut keadilan lah.

Tapi kali ni saya tak buat macam biasa, hutan hitamnya tak hitam sangat sebab hujan turun dengan lebat, dan bunga banyak yang berkembang. Saya nak habiskan bunga coklat ni sebab ada budak kat rumah ni tanya, bila boleh makan coklat dalam chiller......






Hari ini, Nasr berumur 11 tahun 1 hari



Tiada ulasan:

Catat Ulasan