Isnin, Disember 28, 2009

Lagi CMC untuk majlis perkahwinan

Untuk majlis di rumah Zana di makan bersama keluarga


Untuk balasan hantaran
Selepas menyerahkan kek Nurul, saya sambung pula hias kek Zana dari Jengka 11.
Sebenarnya Nurul dan Zana ni(juga ada yg lain tapi lupa dah sape) Aimi yang pass pada saya sebab Aimi tak dapat ambil order pada hari berkenaan. Terima kasih Aimi.

Nurul nak CMC 3 tingkat serta kek span blueberry filling dengan edible imej. Waaaah......mencabar sungguh ni. Zana nak kek 3 tingkat tu seperti kek yang saya buat untuk Norhafizah UiTM.

Zana nak warna merah, jenuh juga membancuhnya dan saya tak gemar sebab perlu menggunakan pewarna yang banyak. Harap-harap keluarga zana taklah makan BC yang berwarna ni. Tapi anak saya, lagi dilarang lagi dingapnya
Kek ni perlu guna tiang roman tu. Saya tak belajar lagi. Tapi Zati ada terangkan sikit masa pi belajar baru-baru ni. Masa nak pacak tiang tu, punya berdoa agar saya tak buat silap besar. Alhamdulillah dengan bantuan Allah, berjaya juga walau pun nampak agak senget tiangnya.

Pagi 27.12.2009 dalam 10 pagi, kami pi lah menghantar ke rumah Zana bersekali menerima jemputan Zana. Sepanjang perjalanan, asyik suruh 'Ezz tengok-tengok kek. Dan saya tak berhenti memanjat doa agar kek saya selamat sampai dan kekal elok hingga ke akhir majlis.

Tadi bertanyakan soalan yang sama seperti saudara saya yang lain dan zana jawab,".......semuanya OK n sedap sangat. Zana sempat rasa sepotong je........"

Seperti Nurul, zana pun pun dapat rasa sikit je, sian pengantin kan......

Apa-apa pun terima kasih Zana atas kepercayaan dan keyakinan Zana pada akak. Senang berurusan dengan Zana ni juga yang lain-lain. Alhamdulillah Allah kurniakan pada saya saudara-saudara yang benar-benar memahami kemampuan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan