Khamis, Disember 24, 2009

Terima kasih Zura

Dah lama Zura minta nak rasa coklat buatan saya ni tapi masa agak tak mengizinkan. Namun malam tadi saya kuatkan azam buat juga dan tanpa disadari saya masuk tidur jam telah menunjukkan 1.12.pagi.

Asalnya Zura hanya menempah CMCC dengan design yang sama hanya bertukar warna .

Hari ni saya ikut ustaz pi kerja, Bawa semua askar-askar kami. Ustaz ada mesyuarat, saya pi ambil keputusan periksa PMR 'Ezz di Maahad SAS Jengka. Kemudian saya dan anak-anak duk memekak kat bilik Ustaz.


cmcc dengan warna tema ungu dan putih





Coklat beranika inti dengan warna tema kuning(saya yang reka temanya).
15 biji dengan filling real coklat dan disaluti coklat compound RM18
Coklat masih dalam latihan, jadi saya beri harga promosi. Inti menggunakan real chocolate, shell menggunakan coklat compound. Ada inti durian, strawberry, oren.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan