Selasa, Mei 12, 2009

CMC Hari Ibu untuk Ummu Masyitah

Janji dengan Mas nak hantar kek dia dalam 4.30 petang.

Dalam pukul 3 lebeh, kek dah nak siap tapi runtuh pulak sebab masalah cokelat tak boleh tampung berat bunga. Tak tau nak cerita perasaan tu macam mana. Cemas dah ni. Beritau Mas peristiwa ni. Mungkin dia cemas juga sebab dia nak balik Jengka.

Suami dia kata, tak payah cantik-cantik, asal boleh makan.

Ish mana boleh kan. Walaupun orang kata 'dont judge a book by its cover' tapi 'first impression' tu kan penting.

Alamak cakap orang putih pulak. I look silly when I'm speak in malay you see. he he he

Saya janji dengan mas saya akan cuba juga siapkan walaupun saya tengah cemas masa tu tapi saya yakin aje masa janji dengan Mas. Alhamdulillah dalam 4.30 pm siap dengan posing lagi. Lepas solat Asar saya terus keluar untuk hantar kek dan ambil nasr di Mukmin.

Huh lega rasanya tapi masih cemas. Hingga saat saya menaip ni belum ada khabar berita dari Mas, macam mana rupa kek tu bila sampai Jengka, apa respon keluarga dia.

Saya beri harga diskaun kat mas sebab bayangkan dia dalam keadaan kritikal tak tau masa kek boleh siap bila, dengan fikir nak balik jengka. Kira macam elaun kritikal gitu.

Kita layan dulu gambar ye.......

2 ulasan:

  1. terima kasih ya kak. comei sangat bunganya emak pun sampai tak sanggup nak makan bahagian bunganya. he he

    BalasPadam
  2. Abis tu siapa lah yang sampai hati makan bunga tu ye..

    BalasPadam