Ahad, Mei 10, 2009

Testimoni dari Nurul

Lepas maghrib saya teringat cc yang diserahkan pada Nurul tengahari tadi. Apa la respon keluarga Nurul. Saya pesan Nurul tadi, beri tahu jika ada apa-apa yang boleh saya perbaiki. Tapi sehingga maghrib tak ada apa-apa berita.

Dah mula risau dah ni. Tak sedap ke apa ke, Nurul segan nak beritahu saya ke. Saya tak kisah jika respon yang membina sebab saya tahu saya masih terlalu baru dalam bidang ni, mesti ada yang kurang.

Nak sangat hantar sms tanya khabar tapi segan pulak. Lama pegang telefon bimbit saya. Akhirnya untuk melegakan kerisauan dihati, saya hantar sms merisik khabar.

Balik dari solat isya' di surau, ada mesej dari Nurul:

'...Sedap sangat makcik. Semua orang puji sedap n cantik cupcake makcik.Nnt Nurul promote kt blog Nurul..................."

Alhamdulillah....bukan nak bangga tapi rasa macam baru lepas bayar hutang beribu ringgit. Dulu masa saya mula jual CMC pun macam gini juga. Risau semacam....sekarang kurang dah rasa risau tu sebab keyakinan dengan CMC ni dah meningkat he hee he

Apa-apa pun saya takkan lupa ini semua tarbiyyah dari Allah dengan DIA menghantar Nurul dan sahabat-sahabat lain sebagai perantara (pelanggan). Terima kasih pada semua ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan