Jumaat, Mei 15, 2009

CMCRH untuk Anak Norziha Maahad Jengka









Puan Norziha ada sms saya malam khamis(13.5.2009) tu tapi saya tidur awal malam tu kut. Jadi pagi Kahmis dalam 8.40 pg saya telefon balik. Rupanya dia minta buatkan CMC yang berharga RM15, 2 biji untuk anak dia.

Macam mana ek, jadi saya cadangkan CMCR tapi dihiaskan secara ringkas.

Saya:"Nak bila?"

Norziha:"Esok"

Saya:"alamak...sempat ke. "

Ni tengah kukus kek buah . Lepas ni nak buat kek untuk Ezz pulak. Rancang lepas zohor nak buat roti untuk dihantar esok.

Habis bincang di telefon, saya perlu tambah senarai tempahan esok. Nampak gayanya, esok tak leh hantar roti lagi lah.
Menulis atas kek ni dan kek Ezz, saya cukup rasa seronok sebab sekali tulis aje, tak payah cabut-cabut macam selalu. Walau masih tak lawa tapi say cukup seronok , tak tension.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan