Jumaat, Oktober 16, 2009

Aduhhh letihnya

Haaa bukan letih pasal berkebun ke apa tapi letih sebab terlalu risau kot. Semalam hingga 11 malam menyiapkan tempahan sahabat.

Ni nak tergolek jap(nak tidur memang tak lelap sebab tak biasa tidur siang) tapi rumah, meja sempang prenang. nantilah kemas.

orang yang biasa tidur lewat mesti heran dengan saya, mesti dia kata:'ellleeeh......kita selalu tidur lagi lewat , tak kecoh pun.......'

saya memang tak biasa tidur lewat dan tak berniat pun nak tidur lewat hanya kerana nak jadi baker handalan. Adegan bakeri ni hanya memenuhi minat dan masa lapang dan memenuhi impian sahabat tanpa mengabaikan fungsi dan peranan saya di rumah.

Jap lagi saya upload gambar ek dan certa masalah-masalah yanag saya hadapi semasa menyiapkan tugasan ini..

Jumpa lagi..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan