Sabtu, Oktober 17, 2009

Set OMCC untuk hantaran Perkahwinan


Set 25 biji OMCC dengan topping dan hiasan BC

5 biji OMCC dengan topping choc ganaache dan hiasan BC


Zura menempah set 25 OMCC dengan topping dan hiasan BC dan tambahan 5 biji OMCCuntuk makan sendiri.

Alhamduliullah Zura dan Faizah minta warna yang sama jadi tak rumit sangat nak bancuh banyak-banyak warna.

Sebenarnya faizah minta yang 5 biji tu topping dan hiasannya BC juga tapi saya hadiahkan topping choc ganache dan reben organza serta bunga tu saya hadiahkan sebab harga RM1.50 tu tak termasuk reben dan bunga. Tapi saya yang nak cuba. tak pandai pun buat ikatan lawa-lawa, jadi saya minta faizah buka dan betulkan jika tak berkenan.

Alhamdulillan respon faizah juga melegakan saya.

jangan serik tempah kat akak ye Faizah dan Selamat Pengantin Baru semoga berkekalan hendaknya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan