Khamis, Oktober 08, 2009

Projek memantapkan kemahiran diri

Semalam 7.10.2009 buat biskut Famous Amos. Setengah adun aje sebab masalah tenaga elektrik di rumah. Biskut ni mendapat sambutan yang amat-amat menggalakkan semasa saya promosikan tahun lepas. Tahun ni ramai juga yang bertanya tapi saya tak dapat nak memenuhi permintaan sebab baru pindah dan masalah tenaga elektrik... Semasa sambutan raya pun kami tak de stok biskut ni.


Ni pulak kek oren lembab stail filipina.
Minggu lepas buat kek Oren lembap juga tapi guna resepi mak. Ustaz dan anak-anak lebih sukakan kek resepi mak. Sesiapa yang suka lebih masam, mungkin stail Filipina sesuai untuk mereka. Saya jadikan kek resepi mak sebagai produk saya. Namun sesiapa yang suka resepi stail Filipina, boleh juga.
Kedua-dua versi kek ni saya menggunakan pure butter SCS sebab itu yang ada kat rumah.
Golden Churn Agak sukar dijumpai di Temerloh.
Jangan segan order dari saya ye.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan